9 Mart 2011 Çarşamba

Parlak Bir Yıldız Gördüm



Merhaba....
Gökyüzü bu gece alabildiğine temiz ve yıldız kaynıyor.Ve en parlağına  KUTUP YILDIZI'na  gözüm takıldı. Tüm güzelliğiyle oradaydı işte. En uzakta, en ulaşılmazda ve en görkemli haliyle. Hiç SERBEST ÇAĞRIŞIM 'la en umulmadık nesnelerden en umulmadık bağlantılar kurduğunuz oldu mu?

İşte benim hikayem, Kutup Yıldızına bakarken oluştu. Kutup Yıldızı en karanlık gecelerde insanları kurtaran, yön gösteren,  bir pusula değil midir? Ve binlerce km uzakta kimbilir nasıl hikayelere şahit olmuştur. Bu güzel yıldız bana biz kadınları anımsattı..

Kocaman gezegenimizde en karmaşık hallerimizle yaşarız.. Bu karmaşada kadınlar ,erkekler, çocuklar, hayvanlar ve bizim ürettiğimiz herşey var. Hiç dikkat ettiniz mi bilmem ama içlerinde en göz alıcı olan kadınlardır. Yüzyıllar boyunca kadınların dünyadaki olaylara etkisini hangimiz yadsıyabiliriz ki? Bazen güzel  bir kelebeğin narin kanatları gibidir gülüşü: insanın içini ısıtır, bazen de pimi çekilmeye hazır bir bomba gibidir bakışları: gözgöze gelmek istemezsin.Hayat akıp giderken bazen parlarız,bazende söneriz.İşte o bazenleri paylaşıcam sizlerle.
 Ben bu yıldızın yansımalarından bir tanesiyim. Diğer yansımaları da sayfam da görmek için sabırsızlanıyorum.
 Bu  hikaye pekçok KutupYıldızının El Kitabı olucak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder